Digitaalinen markkinointi

Meidän tapamme toimia, step-by-step


1. Suunnittelemme yrityksellenne verkkosivut

Suunnittelemme yrityksenne liiketoiminnan tavoitteita tukevat sivut ja toteutamme ne käyttäen viimeisintä tekniikkaa ja parhaiksi todettuja käytäntöjä. Sivut rakennetaan nykyvaatimusten mukaisesti aina responsiivisiksi, eli kaikkiin näyttölaitteisiin mukautuviksi. Suunnittelemme ja rakennamme kaikki verkkopalvelut käyntikorttisivuista verkkokauppoihin ja vaativiin rajapintasovelluksiin.

2. Ohjaamme sivuillenne oikeita kävijöitä

Käytämme hyväksihavaittuja digitaalisen markkinoinnin kanavia ja toimintatapoja ohjataksemme yrityksenne sivuille relevanttia, teidän tuotteistanne ja palveluistanne kiinnostunutta kävijävirtaa. Käytämme tähän mm. seuraavia keinoja:

Hakukoneoptimointi

Google_logo

Hakukoneoptimoimme sivunne, jotta ne löytyisvät mahdollisimman korkealta mm. Googlen hakutuloksissa. Analysoimme ja muokkaamme sivujenne tekniikkaa ja sisältöä vastaamaan sekä Googlen että potentiaalisten asiakkaidenne mieltymyksiä ja tarpeita. Tätä kutsutaan sivuston sisäiseksi optimoinniksi. Toimimme myös sivustonne ulkopuolella pyrkiäksemme lisäämään liikennettä sivuillenne muilta sivuilta. Tavoitteena on sivujenne mahdollisimman korkea sijoitus hakukoneissa ja varsinkin Googlessa yrityksenne liiketoiminnalle tärkeimmillä hakusanoilla.

Hakukonemainonta

Adwords_logo

Luonnollisia hakukonetuloksianne tukee maksettu hakukonemainonta Google AdWords. Tutkimusten mukaan suurin hakukoneiden tuottama markkinointiteho saavutetaan, kun käytetään sekä optimointia että mainontaa. Kun potentiaalinen asiakas näkee korkean hakutuloksenne sekä maksetun mainoksenne, hän todennäköisimmin klikkaa itsensä silloin sivuillenne. Tässä on kyse huomiosta ja luottamuksesta; enemmän tuloksia samalla hakusivulla saavuttaa suuremman huomion ja myös luottamuksen asteen. Kun tämä johtaa klikkaukseen sivuillenne, asiakas on jo alustavasti voitettu.

Sähköposti-
markkinointi

Mailchimp_logo

Sähköpostimarkkinointi ja -viestintä oikealle kohderyhmälle toimii. Se on edullinen ja nopea tapa viestiä suurelle määrälle ihmisiä yrityksen palveluista, tai aktivoida nykyisiä ja potentiaalisia asiakkaita tarjouksin, kampanjoin ja kilpailuin. Sähköpostimarkkinoinnissa pätee samat kohdistamisen lainalaisuudet kuin vaikka televisiomainonnassakin. Satunnaisille ihmisille ja kohderyhmille ei kannata suunnata heitä kiinnostamattomia markkinointiviestejä, vaan kaikessa pitäisi käyttää viestin kohdentamista, eli oikea viesti oikealle kohderyhmälle.

3. Muutamme verkkovierailijat liideiksi

Ei riitä, että yrityksellänne on hienot sivut ja sivuilla kävijöitä, jollei kävijät osta, ota yhteyttä tai jätä käynnistään jälkeä. Push! käyttää ja kehittää toimintatapoja liidigenerointiin ja konversio-optimointiin, sekä solmii kumppanuussuhteita näihin toimintoihin erikoistuneiden yritysten kanssa. Nämä palvelut lisäävät sivujenne konversiota ja helpottavat sekä BtoB- että BtoC-myyntiä huolehtien siitä, että digitaaliseen markkinointiin sijoittamanne rahat ei mene hukkaan. Allaolevan kumppanimme lisäksi tarjoamme mm. ulkoistettua chat-palvelua lisäten sivujen konversiota ja helpottaen asiakkaiden ostamista esimerkiksi verkkokaupassa.

Lead Forensics –
kuumia liidejä IP-analytiikasta

Lead Forensics

Tiesitkö, että jopa 98% verkkovierailijoista ei ota yhteyttä, vaikka olisivatkin kiinnostuneita tarjoamistanne tuotteista ja palveluista? Me autamme tunnistamaan nämä yritykset ja heidän kiinnostuksen kohteensa. Olemme ip-tunnistukseen perustuvaan verkkoanalytiikkaan keskittyneen Lead Forensicsin Platinum Partner Suomessa. Kerromme mitkä yritykset sivuillanne vierailevat ja mistä tuotteista ja palveluistanne ne ovat kiinnostuneita. Näin myyntiosasto saa koko ajan lämmintä liidiä kontaktoitavaksi ja voitte heittää hyvästit kylmäsoittelulle!

identify-red

Selvitä anonyymit verkkovierailijasi

Identifioi yritykset, jotka vierailevat sivuillanne, mutta eivät ota yhteyttä. Näet niistä esimerkiksi seuraavat tiedot:

• Yrityksen nimi
• Puhelinnumero
• Maa ja kaupunki
• www-osoite

targeting-red

Klousaa diilit liideistä, joita et edes tiennyt olevan olemassa

Kun häkellyttävät 98% BtoB-verkkovierailijoista ei ota yhteyttä, sinulta menee ohi valtavasti kauppaa, joka olisi saavutettavissa. Konvertoi verkkovierailijasi myyntiliideiksi ja lopulta asiakkaiksesi selvittämällä tarkasti millä sivuillasi he kävivät ja mistä he ovat kiinnostuneita.

partner-icon

Ota askel edelle kilpailijoistasi

Ota kilpailuetu reaaliaikaisilla huomautuksilla, kun haluamasi kriteerit täyttävä yritys vierailee sivuillanne. Luo seurantalistoja potentiaalisista yrityksistä ja myyntitiimisi saa automaattisesti tiedon oikeaan aikaan kuumista liideistä.

roi-red

Lisää markkinoinnin ROI:tasi

Voit tehostaa digitaalisen markkinointisi panostuksia ja lisätä investointien tuottoa, kun eri kanavissa tekemäsi markkinointitoimenpiteet ja epäsuorat markkinointivaikutukset tulevat näkyviksi ja mitattaviksi.

Kokeile ilmaiseksi!

Klikkaa allaolevaa nappia ja anna yhteystietosi, niin saat Lead Forensicsin koekäyttöön viikoksi omille sivuillenne. Koekäyttö ei sido mihinkään, mutta antaa sinulle arvokasta tietoa siitä, mitkä yritykset sivuillanne käyvät ja mistä palveluistanne ne ovat kiinnostuneita. Saat viikon ajan lämpimiä liidejä hyödynnettäväksi BtoB-myynnissä, joten kokeilu voi jo itsessään olla tuhansien eurojen arvoinen!